تعویض ال نود با پاترول

توسط:هادی
سلام یه سوال داشتم.من یه ال نود دارم و میخوام با یه پاترول عوضش کنم و منطقه های طبیعی اطراف رو بگردم و مسافرت هم برم.یه دو در تمیز پیدا کردم و میخوام بگیرمش ولی از مکانیکی سر در نمیارم زیاد.به نظرتون از پسش بر میام ؟خیلی هم اون طوری نیستم که وقت آزاد زیادی داشته باشم.
وب سایت   ایمیل

 

-----------------------------------------------------

سلام

به نظر بنده اینکار رو نکنید. آدم برای یک لیوان شیر، گاو نمیخره. اگر وقت آنچنانی ندارید و میخواید طبیعت گردی کنید میتونید از تورهای طبیعت گردی استفاده کنید. نهایتا میتونید طبیعت های اطراف رو پیاده بگردید. پاترول سوارها دو دسته اند. یا عاشقند و یا کار دارند. انقدر هزینه نگهداری پاترول بالا هست که صرفه اقتصادی نداره برای کارهای روزمره استفاه کنید. باز هم صلاح با خودتون

سوال در مورد مصرف سوخت

چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت: 3:15توسط:میثم
سلام دوست عزیز،پاترول ۲ در ازنظر مصرف بنزین چهطوره؟
۲
وب سایت   ایمیل

 

باسلام

ببینید مصرف سوخت به عوامل زیادی بستگی داره، سرعت، نوع رانندگی، وزن کاری ماشین، محل رانندگی، شرایط موتور و تنظیمات کاربراتور، حتی سایز و پهنای لاستیک ها و دمای هوا!

به طور متوسط با شرایط استاندارد ایده آل تنظیم موتور و لاستیک های معمولی، در شهر حدود 17-15 و در جاده مسطح از 13-14. با کمی ابتکار عمل و بهینه نگه داشتن شرایط موتور، میشه مصرف رو به 12 رسوند اما پایین تر من ندیدم! با توجه به توان و راندمان نسبتا پایین موتور، شما معمولا تخته گاز میری، چه در جاده و چه در شهر، فقط توی بیابونه که سرگاز حرکت میکنی و البته توی بیابون بخاطر سرعت پایین و شرایط راه، معمولا تا 22 هم میرسه.

چرا ماشین 3 کار میکند؟

دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت: 23:33 توسط:رضا

سلام

خسته نباشید

روی پاترول دینام ۹۰ آمپر بستیم 

الان ماشین سه کار میکنه

ممنون نیشم علت رو بفرمایید

---------

سلام

ممنون از اینکه وبلاگ من رو انتخاب کردید

تا جایی که دانش من اجازه میده دینام پاترول 45 آمپره وقتی شما آمپر بالاتر به سیستم تحمیل میکنید 2 تا اتفاق میوفته، اول اینکه یک انرژی اضافه ای از موتور گرفته میشه حدود (14.4 در 45) وات. این میشه تقریبا یک اسب. و دوم اینکه این یک اسب باید جایی مصرف شه، باتری اور شارژ میشه، آمپر بالا به فیوزها آسیب میزنه، به مقاومت ها آسیب میزنه و به سیم کشی هم آسیب میزنه. اما از همه اینها بگذریم، و فرض کنیم مدار سالمه، مشکل روی شمع و وایر هست. اگر مطمن باشید مدار تا دلکو سالمه یقین بدونید از وایر و یا بدنه شمع برق دزدی دارید. یکبار کامل شمع ها رو باز کنید چک کنید اگر سالم بودند، وایرها رو بررسی کنید با روشن کردن ماشین هم براحتی میتونید وایر برق دزد رو مشخص کنید صدا میده و روی موتور داغ میندازه. اگر سالم بود دلکو رو و چکش رو بررسی کنید اگر سالم بود باید به داغ شدن کویل و مقاومت اجری فکر کنید که اینا از اورلود  داغ میشن.

سایر پارامترها رو بنده در جریان نیستم. 

موفق باشید

راهنمای خرید

توسط:علی

با عرض سلام
برام جالب بود که وبلاگتون تخصصیه پاتروله
من قصد خرید یه پاترول را دارم. استفاده من برای تو شهر و یا مسافت های کوچک بین شهری مثل شهر تا شهرستان های استان و خب مسافرت کم است. زیاد نه. افرود نمیخوام برم اگرم در اینده بخوام برم کم هست. میزان مصرف سوخت زیاد برام مهم نیست اما همه دوست دارن ماشینشون کم مصرف باشه.
حالا نظرتون چیه؟ 2 درب 4 سیلندر؟ 4 درب 4 سیلندر یا 4 درب 6 سیلندر؟
اصلا به نظرتون هنوز پاترول ارزش خریدن داره؟
گاز سوز کردنش میصرفه یا نه؟ اگه میصرفه کدوم گاز بهتره؟
و اخرین سوالم اینکه من شنیدم پاترول 2 درب فضای سر نشینان عقب کمه. خب یعنی برای چند نفر جا هست؟

ممنون میشم بگید

-------------------____

سلام ممنونم که وبلاگ رو دنبال میکنید. 

ببینید بعضی عاشق هستند و براشون مهم نیست ماشین قدیمیه یا مصرف سوختش بالاست. اینها فرق دارند. اما اگر بخواید منطقی برخورد کنید، برای کارهایی که میگید توصیه نمیکنم. من خودم دیوونه ماشین های امریکایی هستم ولی وقتی فکر قطعات و مصرف سوختشو میکنم عقب میکشم.

اما از بین همه پاترولها، پاترول 4 در 6 سیلندر و پاترول 4 در انژکتور رو من دوست دارم بخاطر قدرت و شتابشون. اگر میخواید پاترول بخرید و سوخت مهم نیست، باید بدونید که پاترول 4 سیلندر کاربراتور توی سربالایی مخصوصا با کولر اذیت میکنه. البته برای کوه رفتن حرف نداره و قدرتش برای دنده دو و سه هم خوبه. این برای تویوتاهای 4 سیلندر قدیمی 2400 هم صدق میکنه!

در مورد پاترول دو در راست میگن. جا نداره البته نه از عرض، که از طول کوچیکه. یعنی افراد با قد بالای 160 اذیت میشن ولی برای بچه ها و خانومای با قد نه چندان بلند بد نیست. توی مسافرت هی باید بیان پایین، جای پاش کمه. ولی از عرض، راحت 4 تا آدم چاق توش جا میشن!

موفق باشید