سوال در مورد مصرف سوخت
| چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت: 3:15 | توسط:میثم | ||
| سلام دوست عزیز،پاترول ۲ در ازنظر مصرف بنزین چهطوره؟ ۲ | |||
| وب سایت ایمیل | |||
باسلام
ببینید مصرف سوخت به عوامل زیادی بستگی داره، سرعت، نوع رانندگی، وزن کاری ماشین، محل رانندگی، شرایط موتور و تنظیمات کاربراتور، حتی سایز و پهنای لاستیک ها و دمای هوا!
به طور متوسط با شرایط استاندارد ایده آل تنظیم موتور و لاستیک های معمولی، در شهر حدود 17-15 و در جاده مسطح از 13-14. با کمی ابتکار عمل و بهینه نگه داشتن شرایط موتور، میشه مصرف رو به 12 رسوند اما پایین تر من ندیدم! با توجه به توان و راندمان نسبتا پایین موتور، شما معمولا تخته گاز میری، چه در جاده و چه در شهر، فقط توی بیابونه که سرگاز حرکت میکنی و البته توی بیابون بخاطر سرعت پایین و شرایط راه، معمولا تا 22 هم میرسه.
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۸ ساعت 11:38 توسط امین
|