پاسخ به سوالات
سلام
ببخشید خرید پاترول دو در به عنوان ماشین اول و شهری کار منطقی هست به نظر شما ؟
یه تیبا دارم ولی خیلی به آفرود علاقه دارم میخوام تیبا رو بفروشم و یه پاترول دو در بگیرم برای هم داخل شهر هم آفرود
راهنمایی کنید ممنون میشم
--------------------------------------------------
سلام و عرض ادب خدمت همراهان
اول اینکه عذرخواهی من رو بپذیرید چرا که تعداد دوستانی که سوال دارند بسیار کم شده. بهمین دلیل من هم هر دو سه ماه یکبار سر میزنم. اگر سوالی داشتید میتونید توی کامنت ها بپرسید به هر حال جوابتون رو میگیرید حالا دیر و زود داره ولی سوخت نداره![]()
در مورد سوال این دوست عزیزمون، خب قبلا گفته شده، خیر
این اصلا منطقی نیست که شما ماشینی که باهاش زندگی میکنید بفروشید. دلیلش این هست که شما سالی شاید یکبار از پاترولتون برای آفرود استفاده کنید. این کارها در زندگی الان ما ایرانی ها لوکس محسوب میشه چرا که هزینه بسیار بالایی هم به لحاظ سوخت و هم استهلاک داره. شما بخواید یک دیسک و صفحه پاترول عوض کنید باید 2-3 برابر پراید و تیبا پول بدید. لاستیک باید بخرید جفتی 5 تومن تازه معمولی و چینی و نزدیک به انقضای تاریخ.
اگر سال 90 بود میگفتم حتما بخرید و مزه هم می داد ولی الان منطقی نیست.
توجه بفرمایید که ممکنه کسی برای کار بخواد از این ماشین ها بخره، اون بحثش فرق می کنه، کسی ممکنه بگه من هر هفته میرم کوه اون فرق میکنه. برای این عزیزان هم با توجه به قیمتی که مالکان پاترول گذاشتند، پیشنهاد می کنم به ماشین های دیگری که الان توی بازار هستند فکر کنند. سانگیانگ ماشین های خوبی هستند، سوزوکی 2000 ماشین خوبیه، میتسوبیشی مزایده ماشین خوبیه، ماشین آفرود که فقط پاترول و رونیز نیست. حتی کاپرای بهمن خودرو هم خوبه گوش به حرف دلالها ندید.