راهنمای خرید
| توسط:علی | |||
با عرض سلام -------------------____ سلام ممنونم که وبلاگ رو دنبال میکنید. ببینید بعضی عاشق هستند و براشون مهم نیست ماشین قدیمیه یا مصرف سوختش بالاست. اینها فرق دارند. اما اگر بخواید منطقی برخورد کنید، برای کارهایی که میگید توصیه نمیکنم. من خودم دیوونه ماشین های امریکایی هستم ولی وقتی فکر قطعات و مصرف سوختشو میکنم عقب میکشم. اما از بین همه پاترولها، پاترول 4 در 6 سیلندر و پاترول 4 در انژکتور رو من دوست دارم بخاطر قدرت و شتابشون. اگر میخواید پاترول بخرید و سوخت مهم نیست، باید بدونید که پاترول 4 سیلندر کاربراتور توی سربالایی مخصوصا با کولر اذیت میکنه. البته برای کوه رفتن حرف نداره و قدرتش برای دنده دو و سه هم خوبه. این برای تویوتاهای 4 سیلندر قدیمی 2400 هم صدق میکنه! در مورد پاترول دو در راست میگن. جا نداره البته نه از عرض، که از طول کوچیکه. یعنی افراد با قد بالای 160 اذیت میشن ولی برای بچه ها و خانومای با قد نه چندان بلند بد نیست. توی مسافرت هی باید بیان پایین، جای پاش کمه. ولی از عرض، راحت 4 تا آدم چاق توش جا میشن! موفق باشید | |||

