سوالات کاربران

س. سلام پاترول من موقع حرکت بعضی مواقع گاز نمیخورد ماشین روشه ولی گاز نمیخوره بعد خاموش میشه سوئئچ و میبندم باز میکنم استارت میزنم گاز میخوره بعد یکم حرکت بازم همون مسئله پیش میاد
به نظرتون ایراد از کجاست

ج. بنظرم اگر ریپ هم میزنه میتونه مال پمپ بنزین باشه، اگر نه مربوط به برق ماشینتونه. در موارد نادر میتونه به زنجیر تایم هم ربط داشته باشه. البته باید ماشین عملکردش رو از نزدیک دید.

سوالات کاربران

س. سلام. وقت بخیر
میخواستم بدونم برای ارتفاع پاترول دو‌در چه راهای هست
یکی میگه رو دف باری بهتره گیج نمیشه یکی میگه گوشواره بزاری گیج نمیشه و برعکس من خودم دیگ‌گیج شدم. میشه درباره این موضوع بگین کدام بهتره بابت استیبل بودن ماشین
ماشین خودم پشت گوشواره داره جلو نداره اینجوری خریدم احتمالا باد گیری کرده یکی میگه پشتو فنر لول بزار بیاد بالا جلو رو فقط گوشواره
باز یکی میگه فنر‌لول‌بزاری خشک میشه
واقعا نمیدون چیکار کنم
مرسی

ج. سلام بهترین ارتفاع برای پاترول ارتفاع استاندارده! تجربه من رو قبول بفرمایید. دوم اینکه ماشین اگر تصادفی، شاسی جا حورده و یا چپی نباشه گیج نمیزنه در هیچ حالتی! و دست آخر اینکه کیت های افزایش ارتفاع توی بازار به صورت استاندارد وجود دارند. بادگیری فنر ها توصیه نمیشه ماشینتون کج میشه بعد از یک مدتی، اما استفاده از گوشواره استاندارد بهترین حالته اما ارتفاع هرچی بالاتر توازن و توان کنترل ماشین در سرپیچ ها و سربالایی ها و سرپایینی ها کمتر! نصب فنر لول هم فقط با ماشین های هموزن توصیه میشه مثلا سافاری. من امتحان نکردم میگن نرم تر میشه

سوالات کاربران

س. درود استاد .خواندن مطالب شما بسیار لذت بخش هست .لطفا بنده را راهنمائی کنید .به طبیعت گردی بسیار علاقه دارم ودر ماه یک بار تردد بین استانی .با بودجه حدود هشت صد ملیون و کمی بیشتر شاید چه ماشینی رو توصیه میکنید.لطفا حتما جواب بدید که نیازمند راهنمای شما هستم .و ایا ممکنه واتساب ارتباط داشته باشیم.

ج. سلام، ممنونم از لطف شما، ببینید من به همه توصیه می کنم برای خودشون ماشینی بخرند که بیشترین کار رو باهاش دارند. اگر یک روزی نیاز ببینم که ماشین آفرود بخرم و این کار برام ارزش افزوده داشته باشه حتما دنبالش میرم و اما دنبال ماشینی میرم که چندتا ویژگی داره:

اول اینکه مکانیک داشته باشه.

دوم اینکه قطعه ش راحت پیدا بشه. مثال بزنم. سرانزا دکمه های بالا برش پیدا نمیشه!

سوم اینکه بدنه سالمی داشته باشه. شما میتونید با خرج پول، یه ماشین اسقاطی رو سالم کنید ولی بدنه رو نمیتونید کاریش بکنید.

چهارم اینکه بازارش به نسبت خوب باشه، مگر اینکه بخواید برای بچه تون به ارث بزاریتش!

پنجم اینکه گول تبلیغ هیچ برندی رو نخورید حتی تویوتا! ماشین کهنه، کهنه ست. میخواد بنز باشه تویوتا باشه یا پیکان. داستان های اینکه موتور تویوتا بدون آب و روغن راه میره افسانه ست. من تویوتا 2005 دیدم یاتاقان زده! پول الکی برای ماشین کهنه ندید.

یه چینی نو بهتر از یه آمریکایی کهنه ست.

سوالات کاربران

س. سلام ببخشید گاز مایع برای موتور لاستیک سوپاپ گیتها مشکلی داره؟

ج. سلام گاز مایع اوضاعش از گاز سی ان جی بهتره، اما غیر استاندارده و خطرناک تر از گاز طبیعی. توصیه میشه اصلا سمت گاز نرید