سوالات کاربران
س. درود استاد .خواندن مطالب شما بسیار لذت بخش هست .لطفا بنده را راهنمائی کنید .به طبیعت گردی بسیار علاقه دارم ودر ماه یک بار تردد بین استانی .با بودجه حدود هشت صد ملیون و کمی بیشتر شاید چه ماشینی رو توصیه میکنید.لطفا حتما جواب بدید که نیازمند راهنمای شما هستم .و ایا ممکنه واتساب ارتباط داشته باشیم.
ج. سلام، ممنونم از لطف شما، ببینید من به همه توصیه می کنم برای خودشون ماشینی بخرند که بیشترین کار رو باهاش دارند. اگر یک روزی نیاز ببینم که ماشین آفرود بخرم و این کار برام ارزش افزوده داشته باشه حتما دنبالش میرم و اما دنبال ماشینی میرم که چندتا ویژگی داره:
اول اینکه مکانیک داشته باشه.
دوم اینکه قطعه ش راحت پیدا بشه. مثال بزنم. سرانزا دکمه های بالا برش پیدا نمیشه!
سوم اینکه بدنه سالمی داشته باشه. شما میتونید با خرج پول، یه ماشین اسقاطی رو سالم کنید ولی بدنه رو نمیتونید کاریش بکنید.
چهارم اینکه بازارش به نسبت خوب باشه، مگر اینکه بخواید برای بچه تون به ارث بزاریتش!
پنجم اینکه گول تبلیغ هیچ برندی رو نخورید حتی تویوتا! ماشین کهنه، کهنه ست. میخواد بنز باشه تویوتا باشه یا پیکان. داستان های اینکه موتور تویوتا بدون آب و روغن راه میره افسانه ست. من تویوتا 2005 دیدم یاتاقان زده! پول الکی برای ماشین کهنه ندید.
یه چینی نو بهتر از یه آمریکایی کهنه ست.