توسط:رضا

سلام وقت بخیر، ببخشید میشه رو یه پاترول ۴ در موتور انژکتوری گذاست؟یعنی سافاری بشه؟ممنون

-------------------------------------------

سلام. بله همه کاری میتونید انجام بدید به سه شرط:

اول اینکه باید حجم موتور با حجم موتور روی ماشین شما یکی باشه

دوم اینکه باید سوخت مصرفی با سوخت درج شده روی کارت ماشین شما یکی باشه

سوم اینکه مراحل قانونی تعویض موتور انجام شده باشه (شامل برگه تعویض موتور و فاکتور رسمی خرید قانونی موتور جدید)

برای کسب اطلاعات بیشتر باید به مراکز خدمات راهنمایی و رانندگی مراجعه کنید.

برای این کار باید سیم کشی ماشین خودتون رو عوض کنید (سیم کشی سافاری) لوازم جانبی هم لازم دارید مثل ای سی یو، انواع سنسور و پمپ بنزین فشار بالا و کویل جدید و ... به عبارتی فنی ماشین از چراغ تا اگزوز باید تعویض بشه. این هم شامل موتور رونیز میشه و هم شامل موتور z انژکتور که الان روی نیسان گاوی سواره. البته کیت های انژکتور هم هستند که تغییر زیادی لازم ندارند ولی بازدهیشون پایینه (فقط یک انژکتور روی ورودی مانیفولد هوا بسته میشه بجای کاربراتور)